Insemnare noua, blog nou

Sentimentul datoriei si devotamentul fata de revista WBN care mi-a consacrat porcusorul productie proprie ma impinge, ma impinge… stai, ma, ca acum zic. Asa. Contrasensul a facut banner pentru revista 2, m-am conformat si l-am arborat de-a dreapta portocaliului cu nas de ridiche si ochi de floricele. Eventualii trecatori pe meleagurile acestea sa faca bine si sa click-click.
Am si cont in pub, Carslberg-ul e din partea casei.- http://umma.blogpub.ro/ . Am si o mirobolanta si profunda insemnare acolo, mi-am facut, deci, datoria, pe datorie da si Contra bannerele, ma mai intreb doar unde-i Umma? Au papat-o blogurile nesatule!

4 responses to “Insemnare noua, blog nou

  1. Experience is not what happens to a man, it is what a man does with what happens to him.

  2. A woman can forgive a man for the harm he does her…but she can never forgive him for the sacrifices he makes on her account.

  3. Asa. Deci imi faci educatie cu citate celebre. Bine, daca vrei tu…😐

Lasă un răspuns

