Adaosuri de duminica

1. Am votat la Roblogfest 2007. Ce furci caudine pe acolo, trebuie sa fii foarte motivat ca sa ajungi pana la sfarsit. Si puzderie de bloguri despre care n-am auzit pana acum, m-am plimbat prin ele, unele-s chiar foarte faine, dar de votat am votat tot cu cei pe care-i citesc de ceva vreme. Surprize frumoase, da’ frumoase, mi-a facut categoria de bloguri scrise de pustani, mi-am zis ca uite, ma, parca nu-i totul pierdut. Multumesc cui a propus acolo si blogurile mele, se stie ea. Initial am strambat din nas, ideea asta de competitie nu-i pentru mine, dar dupa ce m-am gandit mai bine mi-am dat seama ca e concurs doar pentru ca trebuia sa poarte un nume, vorba poeziei, dar scopul adevarat al roblogfestului nu-i intrecerea, ci promovarea, si ca asa cum eu m-am bucurat cand am gasit bloguri pe placul meu pe acolo, s-or fi bucurat si altii daca au gasit la mine cate ceva care sa le miste sufletul sau neuronul.
Asadar, iote:  
 
 
2. Mi-a inflorit o planta dintr-un ghiveci pe care-l uitasem pe un pervaz. A inflorit dupa trei ani, e prima data cand mi se intampla asta, de obicei se razbuna pe mine, pentru ca uit sa le ud, si mor. Dar planta asta e o supravietuitoare, am crescut-o de cand era atatica, cu pauze lungi si dese, iar de vreun an o cam las sa se descurce singura. Si uite ca s-a descurcat, a facut o floare sangerie. Drept rasplata, am udat-o. Bravo, bravo, floricico!
 
3. ……………………………………………………………………………………
(adica e secret)
 
4. Am primit casti noi cu microfon. Asta e de ieri, da’ trebuia sa ma dau mare.
 
Cat despre minusuri, maine-i luni si e de ajuns.
 
Later edit: Oagamaga si-a rupt ochelarii si nu stiu daca sa-i trec la minusuri sau la plusuri, avand in vedere ca acum are mai multe bucati.

2 responses to “Adaosuri de duminica

  1. trece-i mah la plusuri>>ca lumea fara ochelari e mult mai frumosa:))iote ce bine vaz negrul…parca-i alb:))

  2. Sa nu ne pripim, sa nu ne pripim!

Lasă un răspuns

