Test

Am incercat imprimanta cu degetul si m-a ars. Acum am o basicutza frumoasa, care o sa-mi manance amprentele.
Onoarea mea degetala e patata. Pardon, imbasicata.
Cum ar veni, am imbasicat-o!

14 responses to “Test

  1. Print test finger?
    Yes No

    damn… too late :)))

  2. :))) Tot e bine ca (inca) nu mi-am bagat picioru in ea.

  3. sa-ti dau si niste vasle? ca tocma’ am vazut ca ai avut niste mici probleme!🙂

    Ti-a trecut supararea pe EuriBizon ? Mie da!🙂

  4. Mi-a trecut… fac urat pe moment si-mi trece rpd. Dar cum ummu nu e fericit daca nu e suparat, aveam nevoie de o suparare noua. Si pentru ca trebuia sa poarte un nume, i s-a spus imprimanta! :0
    Vazzlele ie cu laser? :))

  5. vazzlilii sunt cu jet de ciocolata! mmmmmm !🙂

  6. mmmanca-le-ar umma pe iele!
    (upsy! si pe urma cu ce mai navighez pe internet? :)) )

  7. … cu paharu cu apa :))))))

    Sa-ti aduc doo vasle?
    }}{{

  8. ah pardon n-am vazut…. a123 te las pe tine cu vaslele… eu vin cu apa🙂

    Sa navigam impreuna

  9. Da, da, da, sa fim prrroaste si iubite de sfantul v. :)))

  10. Blonde maaaaaa…. of… nik nu stii… ummo!

  11. Pai nu stiu, nu, crezi ca daca stiam mai bagam bunatate de gedetzel in imprimanta fara sa apas intai pe butonul off, huh? :))

Lasă un răspuns

