e numai pentru femei

Astea suntem, ma.😐
Love is watching someone die.
 
 
 

19 responses to “e numai pentru femei

  1. Astea suntem?!
    🙂

  2. da, ma🙂
    sau: da, ma😦
    (mai sunt variante, stiu, eu doar glumeam, desi cantecul asta ma intristeaza de cate ori il ascult. nu stiu ce-mi veni)

  3. beaucoup.c’est ca…

  4. :)))
    tu crezi ca mi-e usor? ca doar in toate celelate vieti ale mele am fost barbat.
    de aia ma intristez, ca abia acum imi dau seama ce greu va este

  5. 🙂
    Se pare ca mai putin greu, totusi, decat lor. Tu nu vezi? Capul sus, zambetul ala si mergem mai departe. Sau o luam de la capat, iar si iar si iar…

    „Love is watching someone die
    So tell me who’s gonna watch you die”

    Femeile nu se intreaba asta, ele stiu ca vor muri singure. Imi vin acum in minte ultimele inmormantari la care am fost… ma gandeam ca uite, se ingroasa armata vaduvelor. Pline de urme, de cicatrici bine camuflate, cu capul sus, privirea inainte. Pasari Phoenix care se ascund cand vine vremea cenusei, de-aia unii le numesc simplu, pasarici.🙂
    Quetzalcuatl o fi fost si el femeie – impacare intre tarana si vazduh. Dar shhhhhh, e secret! Acum ne intoarcem la hlizelile care ne-au consacrat, chicoteli de camuflaj, desigur, si inca o data, shhhhh…🙂

  6. Desi sunt intr-un proces acut de innabusire a sentimentelor triste, clipul asta mi-a placut tare mult🙂 Dupa cum imi spunea cineva demult „E totul doar in mintea ta!” Barbatul e o creatura simpla care functioneaza cu Da si Nu! La fumei incepe Poate! Dar daca? Dar de ce? Super fain! }{
    L-am pus si eu pe blogu-mi de pe yahu!
    Pupi }{

  7. Zici tu ca-s simpli?🙂 Poate ca raspund uneori la comenzi simple, dar sunt framantati, macinati… in plus, boys don’t cry, doar raman captivi cu capul in palme.
    Si asta e tot secret.🙂
    La multi ani, JJ!

  8. ihi, e secret.🙂

    De ce sa te intristeze, Lali, nu te-ai obisnuit deja cu ideea ca esti femeie?🙂

  9. Pot să pun pariu că:
    1. Muzica e compusă de un bărbat.
    2. Versurile sînt compuse de un bărbat.
    3. Cîntecul e cîntat de o formaţie formată doar din bărbaţi.
    4. Scenariul videoclipului este scris de un bărbat.
    5. Regia şi imaginea aparţin unor bărbaţi.

    Mor singure dacă n-au copii, nepoţi, strănepoţi. Şi ştii de ce trăiesc mai mult ca bărbaţii? Pentru că femeile n-au neveste!

    Mai jos, un bonus pentru tine – în loc de steluţe!

  10. Déjeuner du matin

    Il a mis le café
    Dans la tasse
    Il a mis le lait
    Dans la tasse de café
    Il a mis le sucre
    Dans le café au lait
    Avec la petite cuiller
    Il a tourné
    Il a bu le café au lait
    Et il a reposé la tasse
    Sans me parler
    Il a allumé
    Une cigarette
    Il a fait des ronds
    Avec la fumée
    Il a mis les cendres
    Dans le cendrier
    Sans me parler
    Sans me regarder
    Il s’est levé
    Il a mis
    Son chapeau sur sa tête
    Il a mis
    Son manteau de pluie
    Parce qu’il pleuvait
    Et il est parti
    Sous la pluie
    Sans une parole
    Sans me regarder
    Et moi j’ai pris
    Ma tête dans ma main
    Et j’ai pleuré

  11. P.S.
    Cine e băiatul din fotografia aflată sub poza irlandezului?

  12. Baiatul e celalalt iubit al meu, cu care ma marit in viata viitoare. Syd Barrett, Dumnezeu sa-l ierte si pe el.

    Multumesc pentru bonus, dau la schimb hugs.🙂

    Da’ la provocari sa raspund? Sa nu raspund? Eh, ai vazut tu femeie care sa taca? ))
    Soooo… nu pun pariu, ca e cum zici. Dar in text e vorba despre „what Sara said” (ce a spus Sara). Si Sara asta a spus asa:
    „Love is watching someone die
    So tell me who’s gonna watch you die”
    (adica „sa iubesti inseamna sa privesti pe cineva cum moare. spune-mi cine te va privi pe tine murind”). Deci Sara, femeia, era o inteleapta, iar eu nu pot decat sa fiu de acord cu ea.🙂

  13. umm(o),ce sa zic!eu am inteles ca tutunul dauneaza grav ganditului si ca nu-i bine sa lasi la indemana femeilor obiecte ascutite sau contondente:)
    asta-i din colectia ta de”lilieci metafizici”?!:))

  14. „Femeile pot să se transforme, cînd au chef, în pisici. Dar, cum le cam frică de şoareci, preferă să se joace cu primul bărbat care le pică sub lăbuţă” – Jacques Prevert dixit. Şi, cum văd, ca orice pisică, pică mereu în picioare!
    🙂

  15. :)))))) Tu ma stii mai bine. Deci da. :)))
    Si mai am.😛

  16. asa ziceam🙂

  17. 🙂 Vezi, e semn de maturitate sa nu contrazici (prea tare) o femeie si sa astepti pana o face singura.
    (da, si asta a zis-o tot un barbat! :))) )

Lasă un răspuns

