saptamana asta

mi-am pierdut un fluture, dar l-am gasit,
m-am dat cu caruciorul prin supermarket,
apoi, pentru ca nu eram gata, Mamamia m-a luat cu lopata.
am inventat trei feluri noi de mancare,
trei feluri noi de lene, de rostire, de rasucire.
intr-o zi am mai facut un pas si-am mai ras
si-am mai invartit cuvinte pe degete
si m-am gandit ca ce-ar fi sa ma tund,
sa mai stau putin pe masa Dianei si sa adorm,
in timp ce ea imi face uite-asa prin sprancene.
si-am mai mers cu masina si-o frana buna am mai pus,
cand m-am speriat de-un camion..
si-o frana brusca am mai spus.
intr-una din zile am cantat cu playlist-ul si cu inca cineva:
Ya rayah win msafar trouh taaya wa twali
Chhal nadmou laabad el ghaflin qablak ou qabli,
in alta zi mi s-a facut pofta de placinta cu carne si,
pentru ca asta se poate obtine atat de simplu, cu ceva maruntis,
am purces la satisfacerea alor mele taste buds.
in rest, printre picaturi, m-am mai melancolizat,
m-am mai balacit in doua-trei depresii minore,
am facut trei sedinte,
le-am zis la multi ani lui Jon Anderson, lui Chad Smith, de la RHCP,
lui Bill Wyman, de la the Rolling Stones, lui Dale Buffin Griffin, de la Mott the Hoople,
lui Roy Lynes, de la Status Quo, lui Mathias Jabs, de la Scorpions,
lui Scott Weiland, de la Stone Temple Pilots, lui Ben Harper,
lui Denny Laine, de la Moody Blues, lui Grace Slick, de la Jefferson Airplane,
altora,
lui Strauss si lui Bizet nu le-am spus la multi ani, n-ar fi avut rost.
bineinteles, am fumat, bineinteles, am bloguit,
bineinteles, am ascultat Quijote-ul Adei Milea, iar in timp ce ea canta asa:

 

Dac-as avea o insula, daca as fi numai eu pe insula, daca numai eu as fi, nimeni nu m-ar cicali, nimeni nu m-ar obosi, nimeni nu m-ar pedepsi, nimeni nu m-ar parasi, dar nimeni nu m-ar iubi… pe insula.

Dac-as avea o insula, dac-as fi numai eu pe insula, daca numai eu as fi, m-as plictisi, asa ca ce-ar fi sa fie multa lume pe insula?

Daca ar fi toata lumea pe insula, daca as avea eu acea insula, daca eu as comanda, daca eu as guverna, ce bine-ar fi pentru toata lumea din insula!

Ce bine-ar fi…

Pe copiii mei i-as imbraca numai in matase si catifea si doar in cercuri elevate ar umbla. Mai greu ar fi cu nevasta mea, oricum se va-imbraca, taranca din ea tot se va vedea.

Oh, dac-as avea o insula, daca as da eu legi in insula, toata lumea ar fi fericita, bogata si multumita si s-ar bucura ca eu sunt sef in insula.

S-ar bucura si mi-ar multumi, mi-ar dedica sute de poezii… toata lumea din insula,

 
mintea mea zbura spre tabara caracatitzoasa.

 
 
 
Si daca ai ceva impotriva saptamanii mele, dau tare la partea cu: stii ceva? pleaca din insula mea!

30 responses to “saptamana asta

  1. Inca o insemnare de mareee clasa. Mama ce gusturi au unii care dau stelute cum dau tarile punctele la eurovision

  2. Stii ceva? Hai in insula mea!🙂
    –0– (= hug)

  3. Inca un hartuitor de mare clasa.
    No, you can’t have anything for free. Shoo! Shoo!

  4. sa tot faci asa intrecere :)) pup umma tare

  5. superba poezia… ma primesti si pe mine pe insula comorilor tale?

  6. nonentity, pup si eu.🙂

    poesis, esti deja acolo!🙂

    Mamamia… aaaa… da! :))

  7. aha!asa care va sa zica!!!!!plecati toti si io trebe sa aflu de la renel ca am ramas sa sting lumina?!ei lasa!imi construiesc o turbojetlopataplata si v-ajung inainte sa ziceti caracatita:D

  8. :))))) Oaga, tu trebuia sa ne cauti, nu sa te apuci de construit turbolopata, ca asa era jocul, arde-l-ar focul! :)) Dar stii ce? Bine ca avem mijloc de transport… incapem toti, da?🙂

  9. Umma nu esti prea hotarata. Ce te framanta?🙂 …O… take a hug(it ‘s for for free).

  10. Asa ne sade bine, nehotarate. :)) Dar hug-ul il iau… si-l dau! –0–

  11. Murphy nu stie sa se joace. Deci nu stie care e intelepciunea noastra. …..nu-i bai.

    Si sa nu uit… tabara de vara cu cer instelat de pe insula cu caracatite este numai pentru copii.🙂

  12. Daca as putea modifica comentariul as sterge „noastra”..m-am gandit mai bine…:)))))n-avem noi intelepciune…ts ts ….n-avem…

  13. *prinvindu-l pe murphy cum zboara de pe insulitza*😀

  14. Hmmm… dar poate e si el folositor totusi. Putem sa facem un Insulovision si il punem presedintele juriului, are prestanta si pare incoruptibil.
    Pe urma il mituim cu caracatite si castigam!🙂

  15. Acest elitism de periferie, cu fite de actrite neimplinite… mi se pare atat de jenant. Ce sa spun, ce metafore, ce stil, cata originalitate. Si ce frumos se puncteaza fetele intre ele

  16. Elitism de insula, sa ne intelegem!

  17. :))). of, cum n-au unii treaba…

  18. hai salut
    vorbim sambata; atunci am sa cte si citesc
    in schimb ma bucur ca ai fluturi

  19. Bine. Pana sambata mi se muta fluturii din cap in stomac. Sau invers.

  20. fata, la tine totu-i o joaca
    si io-s rupt de somn
    vreau sa ma dau si eu cu carutzu prin superhipermegastrongermarket; cand ma luati tu si mamamia prin alamarket si pe mine?

    11111…..

  21. La vara, cand mergem sa ne cautam insula unde sa fim sefi! 🙂

    Ne jucam, mai, sa mai amortim „injurul” asta. Acum pacalim treburile de oameni mari, iar peste niste ani, cand vom fi mosi si babute, vom pacali reumatismul si pensia mica.🙂

    In alta ordine de idei, Shigeru ala e grozav, i-am innebunit pe toti cu el. Am deja trei albume!

  22. confirm chestia cu innebunitul. eu sunt una dintre aia „toti”🙂 de vreo trei zile, ascult numai Shigeru. si tot nu ma satur.

  23. Initial i-am zis UMBayashi, in loc de UmEbayashi. Adica asa, fara „e”-uri.🙂
    Nu ca-i fain? Iar Poloneza aia… :zumbilici_dat pe spate:

    31777

  24. da. chiar acum o ascult. asta e ultima dintre favoritele mele🙂
    ieri inca era „Adagio, Secret Garden”

  25. c-o fi de femeie, c-o fi de japonez, in fine

    ma, voi daca nu aveti treaba, va distrati, cu muzici si-alte alea
    vreau si eu tanti cu care sa ma distrez, ca numa de oameni pe santierele patriei m-am saturat
    vreau si eu in gasca carucioarelor

  26. Pai tu vei fi favorizat, ca esti obosit din cauza santierului, asa ca te urci in carucior si te impingem noi, pe rand, printre rafturile cu bunatati.🙂

  27. asaaaaaaa
    ce fel de bunatati

  28. Acum vorbesc in numele meu: bunatati cu shigeri, cu alge si caracatite. Fiecare cu rafturile ei… 🙂

    (am descoperit o trupa faina de punk japonez)

Lasă un răspuns

