Rebus cu hlizeli urbane

Am gasit un rebus sus, in Laptarie.
L-am ascuns sub carte, l-am bagat in plasa.
Daaar, dezamagire! Cand ajung acasa,
Vad ca nu pot pune pixul pe hartie.
Rebusul acesta – l-am luat degeaba,
Cum degeaba cauti leacuri in cuvinte.
Deja completata, ziua roz te minte
C-ai sa poti spre noapte sa-ti intinzi taraba.
Incerc cu piciorul, golurile-s pline.
Dau sa ridic capul, ma lovesc de masa.
Completatul rebus? Inapoi in plasa.
Si-n loc de careuri, ma rezolv pe mine.
 

38 responses to “Rebus cu hlizeli urbane

  1. Pai de ce oare eram eu sigura ca acest minunat cuvant va duce pre multi cu gandul la porcarele? :))
    Pestisor, imi indeplinesti trei dorinte?😐

    Oaga, tu vorbesti in limba calculatoare, dar pe apply ala tot il inteleg.🙂

  2. da ! da’ sa nu fie porcarele
    si nu, nu mai am baterii

  3. :))
    Stai asa, ca ti le zic la ureche, ai incredere, sa stii ca nu tip. Chiar, pestisorii au urechi?

  4. au urechi da’ prin ele respira
    eu ma trag din oceanul pacific si eram un peste mic

  5. umma are aripi>>azi.:)

  6. N-am aripi, ma, ca n-am baut Red Bull. Am o halta sedinta peste o ora jumate si consum repede cat de multe hlizeli pot, ca dupa aia va trebui sa fiu serioasa si dura. :))

    Hei, pestisor, atunci nu ti le mai spun la urechile prin care respiri, ti le transmit telepatic. Dar picioare ai, Peste?

  7. umma dura!hehehehe!buna poanta.da.stiu.dura mult sau deloc:D

  8. Iegzact. Mult sau deloc. Da’ si cand e musai… :))
    Auzi, da asa parere proasta ai tu despre mine, ca-s fraiera fraierilor si blandul Ben? :0

  9. nu sunt Peste, sunt Balanta
    vrei sa fac pasi deja?iti pregatisem 3 hizleli

  10. Poti sa faci cativa pasi de dans si miscari gratioase din aripioare, pe melodia de real succes „Mai stii cum te strigam pe-atunci / Peste cu picioare lungi” :))
    Hlizelile la aplauze!

    Oaga, m-ai linistit.🙂

  11. una, doua
    patru, noua
    sare gumma de pe oua
    a sarit si a fugit
    si-n sedinta s-a hizlit

  12. De pe oua? La ora asta?! :0
    La ora asta sa sari tu de pe icre, Peste lipsit de romantism! :))

  13. peste mic de apa dulce
    in tigaie vei ajunge…:)
    hehehehe!

  14. Stai ma Oaga, nu te grabi sa-l mananci, mai intai sa ne indeplineasca dorintele alea. :))

  15. eu nu ma mai duc azi acasa
    ce cald e aici la tine-n tigaie
    nu rade, prajeste-nainte…

  16. da’ zi-le odata bre ca n’ajunsera telepaticele pana la mine

  17. … aseaza-ma frumos pe farfurie.
    mai ada’ aproape si-un dram de mujdei
    si zi-mi inainte despre fratiorii mei…
    :)) bre!cred ca mi-e foame!:)

  18. Eu am ras deja juma’ de cutie de pate. :))

    So. Prima dorinta ar fi sa imi apara un pepene rosu si dulce in frigider si inca doi pe hol, asteptandu-si randul.
    A doua dorinta – sa poata prietena mea the best sa mearga la Stufstock.
    Si a treia… mmmmm… sa nu vina toamna maine.
    Peste, poti?🙄

  19. So.1. rosu pot da’ dulce-i cam greu // inca 2? de la electrica sari in partea cealalta?
    2. o sa poata da’ nu o sa vrea // ai grija sa nu fumezi p’acolo sa le strici festivalu’, bre
    3. mmmmm, nu vine toamna gri, cri ,cri, cri
    vine doar ploaie si frig si pt ca toate astea trebuiau sa poarte un nume li s-a spus simplu…Stufstock

  20. ei, da’ io mi-am depus toate icrele pe ziua de azi asa ca inot spre casuta.pa!
    poate la noapte mai bacovim

  21. Peste, la tigaie cu tine, dat prin malai si Delikat! Esti un Peste amagitor, ai vrut doar sa-mi afli dorintele cele mai ascunse. Da’ lasa, ca nici eu nu ti le-am spus pe alea adevarate. :))
    Deci cu tine la tigaie, iar cu mine la sedintaaaaa! O/

  22. Adica O/
    Adica asa, cu mainile in aer.

  23. Ce Peste minunat, mirobolant si priceput! Mi-a indeplinit deja primele doua dorinte. Daca iese si a treia, AM SA TE MANANC de drag, Peste! :))

  24. tools-options-use curent-hlizeli urbane-ok-apply.:)

  25. da’ stiu bre: „Mai intai te populez, apoi te mananc pe dinauntru. „
    ma sacrific sau pe altaru’ stiiiiintei sau pe rugu’ iubiiiiirii

  26. Pe rugul iubiiiirii fata de aproapele infometaaaaat!

  27. sper ca nu pohtesti la un biet pestisor care inoata linistit in acvariu lui crezand ca aia e toata lumea
    ai fost dura la seeeeedinta aia?

  28. Vad si eu 32 de comentarii…zic..ma da o fi foarte tare poezia asta de se imbulzeste asa lumeai sa o comenteze…Peste, umma si oaga eu m-am prapadit de ras…ar trebui publicate comentariile voastre. M-ati facut sa uit cat de obosita sunt…:) love you.

  29. miamama>> uneori comentariile depasesc nivelul unei insemnari, da’ aici nu e cazul…
    (cica gumma si-a cumparat bocanci noi asa ca io inot linistit in acvariu’ meu)

  30. Nu, nu, n-a fost nevoie.
    Auzi, da’ pestisorii isi indeplinesc singuri cele trei dorinte? Ca sigur au si ei.🙂

  31. Pestisor am impresia ca nu m-am facut bine inteleasa…ador umorul vostru..that’s all…

  32. sigur ca au, doar si ei sunt oameni, nu?
    el ar vrea sa cunoasca o pestisoara numita Mica Sirena, a auzit ca este undeva in tarile nordice

  33. bai si eu care tocmai doream sa ma ofer sa fiu pestishorul care indeplineshte numai doo dorintze!

  34. scartz-scartzi pana martzi…

  35. aaa!!! mammia! doar stii ca tonul face muzica!:)asa ca… daca umma da tonul>>cititorii ei sint cel putin la fel de destepti ca si ea.🙂

  36. 1. Mamamia are dreptate. Unele insemnari sunt doar pretexte pentru joaca misto.
    2. Peste, te iubesc. Ti-ai luat acvariu nou? Sa stii ca a treia dorinta mi-ai indeplinit-o abia azi, cand nu mai aveam nevoie. :)) M-am intors cu cateva kilograme de noroi in haine.
    3. Oaga_mag_a, pentru tine am adus trei puncte pline.

    Intelegi, da?🙂

Lasă un răspuns

