Draci

Ieri a fost zi de Bjork, azi de Florin Chilian. Ieri am fost aproape fericita, astazi ma simt ca dracu. Ieri am facut ce am vrut, azi am facut ce au vrut altii. Sunt furioasa pe mine, ca n-am fost in stare sa-mi bag piciorul si sa nu ma duc la sedinta aia nenorocita si comunista, plina de Fulgi si Fulge holbati, balosi, pofticiosi, ranchiunosi, bolovanosi, inculti. Si ma enervez si mai rau cand imi dau seama ca n-ar trebui sa ma afecteze toate astea, ca viata e prea scurta si prea a mea ca sa las niste idioti sa-mi dea peste cap praful meu personal organizat in cete care se numesc momente misto.
 
Prietena mea asteapta s-o sun, zice ca ma scoate la bere si barfe de gagici, dar nu stiu de ce tot aman momentul in care sa-mi ridic fundul de pe scaun. Am exagerat cu statul pe net in ultimele doua-trei luni, am devenit dependenta, dracului, de comunicare cu tastele, care inca mi se pare mai adevarata decat aia face to face. Si iar drrrakului drakului drakului, ma doare spatele, ma dor ochii, ma doare capul, imi vine sa vomit. Mi-am gasit alti bocanci in debara, uitasem de ei… si astora li se dezleaga sireturile, drakului de doamna care-si taraste sireturile pe culoar.
Cred ca acum ma ridic si ma duc in fulmun la barfa si bere. Si n-o sa zambesc, nu! O sa rad in hohote, in ciuda zilei de cacat pe care o voi si uita in juma’ de ora.

Lasă un răspuns

